H
παρουσίαση του Ομίλου Grecotel, η κατηγοριοποίηση των ξενοδοχείων και των επιμέρους
τμημάτων του, οι συνέργειες, αλλά και η ευρύτερη φιλοσοφία του.
Αυτό ήταν το θέμα της Ομιλίας με τίτλο
«Grecotel – 40 χρόνια Κρητική Φιλοξενία» που διοργάνωσε την Τετάρτη 25
Νοεμβρίου η Σχολή Τουρισμού-Φιλοξενίας του Mediterranean College,
στο πλαίσιο του 7ου Employability
Week. Ομιλητής στην εκδήλωση
ήταν ο κ. Γιάννης Τσιχλής- Διευθυντής Marketing των Grecotel Hotels & Resorts.
Ο κ. Τσιχλής
αναφέρθηκε στην έμφαση που δίνεται στην ικανοποίηση του φιλοξενούμενου και στη συνολική εμπειρία φιλοξενίας και στο ρόλο
του επισιτισμού στην εμπειρία φιλοξενίας και τη σημασία που δίνει η Grecotel
στο φαγητό και τις πρώτες ύλες. Ο Διευθυντής Marketing των Grecotel Hotels & Resorts έδωσε
ιδιαίτερη έμφαση στην επένδυση που κάνει
ο Όμιλος στο ανθρώπινο δυναμικό του, φροντίζοντας τον καθένα ξεχωριστά και
ποιες ευκαιρίες εξέλιξης τους παρέχει.
Σκοπός όλων των δράσεων που εντάσσονται στο Employability Week
είναι να ενισχύσουν τις επαγγελματικές δεξιότητες των φοιτητών και αποφοίτων
του Mediterranean College
και να τους προετοιμάσουν για την είσοδό τους στη σύγχρονη απαιτητική αγορά
εργασίας.
Για
περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις εκδηλώσεις του 7ου Employability Week
και για τις υπόλοιπες δράσεις απασχολησιμότητας του Mediterranean College, μπορείτε να
ενημερωθείτε στο
Mediterranean College:
·
Aθήνα: Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, τηλ.: 210
8899600
·
Θεσσαλονίκη:
Εγνατία 2-4, τηλ.: 2310 287779
Email : info@medcollege.edu.gr