Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2012

Εργαστηριακό σεμινάριο με θέμα: CRM - Διαχείριση πελατών με τη χρήση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων

Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College,  διοργανώνει  το Σάββατο 24 Μαρτίου 2012, ώρα 10.00 – 16.00 (Lecture Hall & lab 2,) εργαστηριακό σεμινάριο με θέμα
CRM: Διαχείριση πελατών με τη χρήση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων.
Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κος Ανδρέας Γαλανής, BSc, MBA, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Microsoft CRM Application Professional Accredited.
Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι έξι ώρες και οι θεματικές ενότητες περιλαμβάνουν τα εξής: Βασικές αρχές διαχείρισης πελατών, Εταιρικά δεδομένα, Η λειτουργικότητα των συστημάτων CRM, Η διαδικασία υλοποίησης και εγκατάστασης συστημάτων CRM, Επιχειρηματική ευφυΐα (business intelligence), Διοίκηση πωλήσεων μέσω CRM: lead management, quotes, competitors, sales productivity κ.α., Διοίκηση μάρκετινγκ μέσω CRM: marketing automation, marketing campaigns, κ.α., Υποστήριξη πελατών μέσω CRM: contract management, case management, service queues, κ.α.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές διοίκησης επιχειρήσεων, επαγγελματίες και  στελέχη επιχειρήσεων.  Η αξία συμμετοχής του σεμιναρίου είναι 50€ για φοιτητές και απόφοιτους του Mediterranean College, 70€ για εξωτερικούς φοιτητές, και 90€ για επαγγελματίες. Περιλαμβάνεται: Φάκελος, εκπαιδευτικό υλικό & Coffee break. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 22 άτομα (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).
Πληροφορίες - Εγγραφές: Mediterranean College, Πελλήνης 8 & Πατησίων 107, Αθήνα, αρμόδια κα Κέλλυ Αδάμη, 210-8899658, kadami@medcollege.edu.gr, www.medcollege.edu.gr