Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Συνέντευξη με τον Μάριο Τουμάνη, Απόφοιτος Σχολής Πληροφορικής Mediterranean College

1. Μάριε είσαι στην Ελβετία και εργάζεσαι σε εταιρεία που ανήκει στον κλάδο της πληροφορικής. Για την θέση αυτή προτάθηκες από το Career Office του κολεγίου! Μας περιγράφεις με λίγα λόγια τη διαδικασία?
Είδα την ανακοίνωση αγγελίας εργασίας στο site του Career Office της σχολής μου, έστειλα το βιογραφικό μου και  πήρα μέρος σε συνέντευξη μέσω skype για την θέση.   Ακολούθησε και δεύτερη συνέντευξη μέσω skype, αξιολόγηση και πολύ γρήγορα κανονίστηκαν τα πάντα για να αναχωρήσω για Ελβετία.  Καθ’ όλη την διάρκεια των διαδικασιών, είχα την πλήρη υποστήριξη της σχολής για την διασφάλιση της επαγγελματικής μου αποκατάστασης.

2. Περιέγραψε μας εν συντομία το αντικείμενο της εργασίας σου. 
Εργάζομαι ως SAP NetWeaver Consultant, είμαι υπεύθυνος για τα διεθνή projects στους τομείς  Real Estate, Finance & Control και  Plant Management.  To σημαντικό είναι ότι με την άφιξη μου στην Ελβετία, εκπαιδεύτηκα πλήρως στην SAP. Μπορεί να εργάζομαι γύρω στις 12 ώρες την ημέρα αλλά το αντικείμενο είναι πολύ ενδιαφέρον και αμείβομαι πάρα πολύ καλά.

3. Πως είναι η ζωή σου στην Ελβετία? Είσαι μόλις 21 ετών, τον περασμένο Ιούνιο ολοκλήρωσες το πρόγραμμα σπουδών BSc Computing του πανεπιστημίου Derby, είναι εντυπωσιακό το ότι αποφάσισες αμέσως να εγκαταλείψεις την Ελλάδα και να αναζητήσεις το επαγγελματικό σου μέλλον σε μια ξένη χώρα. Είχες βοήθεια?
Το γεγονός ότι εγκατέλειψα την Ελλάδα δεν είναι μια απόφαση που πήρα τα τελευταία χρόνια . Από μικρός πάντα ήθελα να γνωρίσω όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την επαγγελματική μου αποκατάσταση ήθελα να ζήσω στο εξωτερικό. Έχοντας την πλήρη υποστήριξη της οικογένειας μου, κατάφερα να κάνω το πρώτο βήμα εξερευνώντας την ζωή στην Ελβετία μια ζωή που για την ώρα περιστρέφεται μονίμως γύρω από την δουλειά. Φυσικά, αυτό το ευχαριστιέμαι και νιώθω ευγνώμων που χάρη στο Mediterranean College και εν καιρώ μεγάλης κρίσης, εργάζομαι στην Ελβετία, με πολύ καλό μισθό και εξαιρετικές συνθήκες εργασίας. Όπως ανέφερα και παραπάνω, παράλληλα με την εργασία οι γνώσεις και η εμπειρία που αποκτώ είναι ανεκτίμητης αξίας.

4. Ποια είναι τα επόμενα σχέδιο σου, πως βλέπεις τον Μάριο μετά από δέκα χρόνια?
Τα σχέδια μου, ποτέ δε φτάνουν τόσο μπροστά, αλλά ένα είναι το σίγουρο, δεν πρόκειται να παραμείνω σε μια χώρα πάνω από 3 – 4 χρόνια. Η Ελβετία ήταν για μένα μια μοναδική ευκαιρία και ένα καλός σταθμός για την επαγγελματική μου πορεία στον τομέα της πληροφορικής και των πληροφοριακών συστημάτων. Πάντα υπάρχει και το κάτι παραπάνω που θα αναζητώ, δε πρόκειται να μείνω σταθερός!

5. Πες μας δυο λόγια για το κολέγιο, τι αποκόμισες τελικά από τα 3 έτη σπουδών σου στο Mediterranean College?
Καθ’ όλη την διάρκεια των σπουδών μου, πέρα από την εμπειρία στον τομέα μου, κατάφερα να αποκομίσω σφαιρικές γνώσεις μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.  Ότι κέρδισα από το Mediterranean College,  πολύ γρήγορα απέδειξε την αξία του κάνοντάς με ικανό να μπορώ να ανταπεξέλθω σε ένα άκρως απαιτητικό περιβάλλον εργασίας.