Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Αποτελέσματα παρουσίασης του νέου βιβλίου του γκουρού του Marketing Philip Kotler “Marketing 3.0”

Το τελευταίο βιβλίο του γκουρού του Marketing Philip Kotler, με τίτλο “Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο”  παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση  που πραγματοποιήθηκε  στην Αίθουσα Διαλέξεων του Mediterranean College.

Την παρουσίαση του βιβλίου  έκαναν οι κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού μη Κερδοσκοπικού Δικτύου Επιχειρηματικής Ηθικής, ο Δρ. Γιώργος Παπαδάκης, Ακαδημαϊκός Διευθυντής του Mediterranean College Αθήνας και ο κ. Αντώνης Παπαγιαννίδης, Γενικός Διευθυντής των Εκδόσεων Economia. Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο γνωστός Σύμβουλος Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και καθηγητής Marketing και Επικοινωνίας  του Mediterranean College κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος.

Ο Δρ. Παπαδάκης, κάνοντας μια αναδρομή στη συγγραφική ιστορία του P. Kotler, έδειξε πως η εξέλιξη της σκέψης του έχει επηρεάσει την εξέλιξη του σκέψης του marketing παγκοσμίως. Από την πλευρά του, ο κ. Παπαγιαννίδης έθεσε τους λόγους για τους οποίους κρίθηκε απαραίτητη η μετάφραση στην ελληνική ενός τόσο σημαντικού βιβλίου, ενώ ο κ. Γκορτζής σημείωσε τη σημασία του οράματος και της εταιρικής υπευθυνότητας που δίδει ο P. Kotler στο βιβλίο αυτό και τη μετάθεση του κέντρου βάρους μιας εταιρίας από τον πελάτη στον άνθρωπο.

Η παρουσίαση έκλεισε με συζήτηση με το κοινό, που αποτελούνταν από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, στελέχη επιχειρήσεων, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές Marketing και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Medieterranean College και άλλων Πανεπιστημίων.
Περισσότερες πληροφορίες: Mediterranean College, Aθήνα: Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, Αθήνα, τηλ.: 210 8899600, Θεσσαλονίκη: Βαλαωρίτου 9 - Τηλέφωνο: 2310 287 779 , www.medcollege.edu.gr