Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Testimonial:Μαρία Σαμόλη, BSc Psychology & Counselling, Teesside University (2009)

Ολοκληρώνοντας την πενταετή φοίτηση μου με την ολοκλήρωση  δυο προγραμμάτων προπτυχιακού και μεταπτυχιακού τίτλου στο Mediterranean college, είμαι σε θέση να αναγνωρίσω τα εφόδια που απόκτησα μέσα από την ακαδημαϊκή εκπαίδευση καθώς  και από το ήθος  και το πνευματικό υπόβαθρο των καθηγητών. Το συγκεκριμένο κολέγιο παρέχει στους φοιτητές πλήρη ακαδημαϊκή κατάρτιση, επιπλέον οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των προγραμμάτων και των καθηγητών προσδίδουν ένα ακόμη υψηλότερο κύρος επαγγελματισμού και εγκυρότητας στο φοιτητή ώστε να είναι απόλυτα προετοιμασμένος για τις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς εργασίας.


Στο Mediterranean College ξέρουν να είναι κοντά στον φοιτητή, να τον ακούν και να τον στηρίζουν. Δε μπορώ να μη αναφερθώ στη βοήθεια που είχα από το career office του κολεγίου,  μου βρήκε την δουλειά που ήθελα ως παιδαγωγός και έτσι μπόρεσα να ολοκληρώσω παράλληλα το μεταπτυχιακό μου.
Έτσι λοιπόν, μέσω αυτών των εργαλείων, η αγάπη μου για την επιστήμη της ψυχολογίας αναζωπυρωνόταν κάθε μέρα όλο και περισσότερο!