Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Testimonial:Μαρία Ι. Χαλκιά Απόφοιτη Executive Diploma in Marketing ‘09

Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο Mediterranean College, είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με σπουδαίους ανθρώπους και ειδικά καθηγητές άριστα καταρτισμένους πάνω στο αντικείμενο τους. Τρία χρόνια μετά την αποφοίτησή μου και συνεχίζουν να είναι οι μέντορές μου!
Οι συμφοιτητές μου ήταν όλοι αξιόλογα παιδιά και μέσα στο κολέγιο δημιουργήθηκαν μεταξύ μας αληθινές φιλίες.  Με ομαδικότητα, καλό ανταγωνισμό και δημιουργικότητα καταφέραμε και ολοκληρώσαμε τις σπουδές μας στον τομέα του μάρκετινγκ.
Για μένα ήταν το δεύτερο πτυχίο μου, προερχόμουν από Δημόσιο πανεπιστήμιο όμως στο Mediterranean College ολοκλήρωσα τις πραγματικές μου σπουδές, έμαθα νέες, σύγχρονες γνώσεις και τάσεις της αγοράς  και εμβάθυνα σε τομείς πολύ σημαντικούς στο τομέα των επιχειρήσεων.