Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Testimonial:Ζαχαρόπουλος Γιώργος, Απόφοιτος ΒΑ (Ηons) Business Management, Φοιτητής στο 1ο έτος MSc Business Management

Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω, ακριβώς τρία χρόνια πριν, θυμάμαι πολύ καλά τις μέρες αγωνίας που ζούσα προσπαθώντας να καταλήξω στη πιο σωστή απόφαση για τις σπουδές μου.  Δε κατάφερα να επιτύχω μέσω Πανελληνίων εξετάσεων στη σχολή που επιθυμούσα και το δίλημμά ήταν το εξής, να φύγω στο εξωτερικό ή να επιλέξω κάποιο κολέγιο στην Αθήνα? Αναζητώντας ένα σίγουρο μέλλον γρήγορα κατέληξα να απορρίπτω την προοπτική των σπουδών στο εξωτερικό, το κόστος, ψυχολογικό και χρηματικό, ήταν αβάσταχτο για μένα.


Επέλεξα να εμπιστευτώ το Mediterranean College από την πρώτη στιγμή που το επισκέφτηκα για να ζητήσω πληροφορίες.  Ενθουσιάστηκα από το ανθρώπινο δυναμικό που το πλαισίωνε, το άρτια εξοπλισμένο και παράλληλα φιλικό περιβάλλον, τις βιβλιοθήκες, τους χώρους ψυχαγωγίας των φοιτητών, όλα συναινούσαν ότι βρέθηκα στο πιο κατάλληλο και ασφαλές κολέγιο! Από τον πρώτο μήνα σπουδών μου πείστηκα ότι βρίσκομαι σ’ ένα σοβαρό ακαδημαϊκό χώρο με ένα δυναμικό και, παράλληλα, ελκυστικό πρόγραμμα σπουδών και με καθηγητές αξιόλογους επιστήμονες που πέραν του διδακτικού τους έργου, μας μύησαν στον χώρο των επιχειρήσεων. H περίοδος των  σπουδών  μου στο Mediterranean College ήταν για μένα η πιο δημιουργική και ευχάριστη περίοδος, γεμάτη συγκινήσεις, χαρές αλλά και  κάποιες απογοητεύσεις που με δυνάμωσαν με πείσμωσαν και με έκαναν να παλεύω ακόμα πιο πολύ, να βάζω υψηλότερους στόχους και να τους πετυχαίνω.
Από το πρώτο κιόλας έτος ένιωθα αρκετά δυνατός και έτοιμος να δοκιμαστώ στην επαγγελματική αρένα και η αλήθεια είναι ότι μου δόθηκε η βοήθεια από τη σχολή μου και με ευκολία συνδύαζα σπουδές και εργασία.  Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό για μένα να εφαρμόζω άμεσα όσα είχα διδαχθεί στις διαλέξεις στο περιβάλλον εργασίας μου.
Είμαι πλέον απόφοιτος του Mediterranean College, απέκτησα Bachelor στη Διοίκηση Επιχειρήσεων τον Ιούνιο του 2010.  Φέτος θα παρακολουθήσω το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Business Management.  Tο σημαντικότερο, εργάζομαι ήδη στην εταιρεία ΠΛΑΙΣΙΟ στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.  Θέση που κατέκτησα με την πολύτιμη αρωγή και υποστήριξη του Γραφείου Φοιτητικών Θεμάτων και Σταδιοδρομίας του Mediterranean College.