Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Testimonial:Εμμανουήλ Κατσούλης, ΒΑ (hons) in Business Management, Φοιτητής ΜΒΑ

Ξεκίνησα τις σπουδές μου σε σχετικά ώριμη ηλικία έχοντας την προσδοκία ν’ αποκτήσω πτυχίο Bachelor.  Σπούδασα στο Mediterranean College σ’ ένα φιλικό και ζεστό περιβάλλον που με μύησε στο τομέα της Διοίκησης των Επιχειρήσεων  δίνοντας μου επαρκή επαγγελματική κατάρτιση.
Παράλληλα με  τις σπουδές  εργαζόμουν σε νευραλγική  θέση στην Τράπεζα και ήταν πραγματικά εντυπωσιακό για μένα να εφαρμόζω άμεσα όσα είχα διδαχθεί στις διαλέξεις στο περιβάλλον εργασίας μου.  Διαπίστωνα  συνεχώς ότι  οι σπουδές μου ενσωμάτωναν πρακτικά και σύγχρονα μαθήματα με ευρεία γκάμα σε διάφορα γνωστικά πεδία, τα οποία είχαν  άμεση εφαρμογή και χρησιμότητα στο πραγματικό περιβάλλον εργασίας μου.  



Στα χρόνια σπουδών μου για το bachelor έχω πολλά να μνημονεύσω, μεγάλη προσπάθεια, ομαδική δουλειά, κόπος, τεράστια  χαρά και ικανοποίηση και φυσικά πάντα δίπλα μας ήταν η εξαιρετική  ομάδα των καθηγητών του κολεγίου που πρόσφεραν πολύτιμη γνώση και εμπειρία αλλά και το πάντα ακούραστο διοικητικό προσωπικό.
Αποφοίτησα το 2010 από τη Σχολή της Διοίκησης Επιχειρήσεων και η αρχική μου προσδοκία να πάρω ένα πτυχίο είχε πραγματοποιηθεί, αλλά οι προσδοκίες δε σταματάν όταν βρίσκεσαι σε έναν ακαδημαϊκό χώρο που σε εμπνέει. Με χαρά ενημερώθηκα ότι έγινε  δεκτή η αίτησή μου για Master in Business Administration (ΜΒΑ) από το πανεπιστήμιο Derby και είμαι πλέον φοιτητής στο πρώτο έτος του ενός προγράμματος που θεωρείται Ηγέτης των Μεταπτυχιακών, εδώ στο κολέγιο μου!  Είμαι βέβαιος ότι η απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (Master) θα μου άνοιξει άλλους ορίζοντες επαγγελματικά!