Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Testimonial:Διονύσιος Χριστόπουλος ΒΑ (Ηons) in Business Management, Teesside University, 2005 Master of Science in Management, 2007 ΕΜΠΟΡΙΚΗ Τράπεζα, Διεύθυνση Εργασιακών Σχέσεων.

Ξεκίνησα τις σπουδές μου δειλά έχοντας την μικρή αρχικά προσδοκία ν’ αποκτήσω πτυχίο Bachelor.  Από τον πρώτο μήνα σπουδών μου στο Mediterranean College πείστηκα ότι βρίσκομαι σ’ έναν σοβαρό ακαδημαϊκό χώρο με ένα δυναμικό και παράλληλα ελκυστικό πρόγραμμα σπουδών και με καθηγητές αξιόλογους επιστήμονες  που πέραν του διδακτικού τους έργου ήταν αυτοί που μας μύησαν στον χώρο των επιχειρήσεων.  Γρήγορα η μικρή μου προσδοκία άρχισε να μεγαλώνει, οι μεταπτυχιακές σπουδές ήταν μονόδρομος και φυσικά μόνο στο κολέγιο μου, στο Mediterranean College!  Τελειώνοντας το Bachelor ήδη εργαζόμουν στην Εμπορική Τράπεζα, η απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μου άνοιξε καινούργιους δρόμους  και πλέον εργάζομαι στη Διεύθυνση Εργασιακών Σχέσεων.
Τα χρόνια που πέρασα στο κολέγιο ήταν τα πιο σημαντικά της ζωής μου και μπορεί να έχω τελειώσει εδώ και 2 χρόνια όμως έχω μια σχέση εξάρτησης που δε μ’ αφήνει ν’απομακρυνθώ…